top of page
  • Yazarın fotoğrafıbbblog419

Yazarlarımızı Tanıyalım

Güncelleme tarihi: 16 May 2021


Merhabalar,

Adım Bengisu Gülüm Sert. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce Mütercim Tercümanlık bölümü üçüncü sınıf öğrencisiyim. Yazı yazmak beni rahatlatıyor, kafamı dağıtmak istediğim zaman elime bir kalem ve kağıt alıp bir şeyler yazmaya başlıyorum ya da ilgili olduğum alanlarda çeviriler yapıyorum. Film izlemeyi, dizi izlemeyi, seyahat etmeyi, dünyada konuşulan dilleri, çok az kişinin bildiği şeyleri araştırmayı sevdiğim için bu konularda yazılar yazıp çeviriler yapacağım. Umarım yazılarımı yazarken aldığım zevki sizler de okurken alırsınız ve dünyayı benim gözümden görebilirsiniz.

26 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Biz Kimiz?

Merhaba sevgili okurlarımız. Size kendimizi tanıtmak istedik. Biz B&B Blog sahipleri Begüm Gür ve Bengisu Gülüm Sert. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce Mütercim Tercümanlık bölümü öğrencileriyiz. Yaz

Yazı: Blog2_Post
bottom of page